Saturday, July 23, 2016

Pengenalan Atomy Malaysia

Selamat datang ke pengenalan satu bisnes online terbaru, Peluang Perniagaan 100% Pasaran Global bersama Atomy Malaysia, subsidiari Atomy Korea iaitu satu Syarikat Gergasi MultiNasional yang kini sudah bertapak di 7 buah negara dan sedang dalam rangka ke 38 buah negara sebelum ke ratusan negara lagi di dunia.

Ketika laman ini disediakan, Atomy Malaysia belum pun dilancarkan. Atomy Malaysia Sdn Bhd telah pun didaftarkan dengan SSM malah permohonan semua lesen berkaitan juga telah pun dibuat sejak akhir tahun dulu. Bagaimana pun tarikh pelancaran Atomy Malaysia dijadualkan pada September 2016 sebelum ia menembusi pasaran Thailand akhir tahun ini (Dec 2016), Vietnam (2017) dan banyak lagi negara di Asia termasuk Indonesia (2018) sebelum ianya ke negara negara di Amerika Selatan dan benua lain. Dengan kata lain anda mendapat peluang sangat awal dan anda mempunyai banyak ruang serta masa untuk mengatur masa depan dalam mencorakkan taraf kewangan anda. Maka pastikan anda membaca dan memahami betul betul setiap maklumat di dalam laman ini agar anda tidak tercicir satu satunya peluang yang terbaik, murah, mudah yang amat jarang hadir selama ini.

Adakah Atomy sebuah syarikat MLM?. Jawapannya "Ya". Tetapi Atomy bukan sembarangan syarikat MLMseperti yang pernah anda kenal atau sertai sebelum dan selama ini. Jadi apa sebenarnya Atomy dan apa uniknya dengan syarikat MLM ini?.

Anda tentu pernah ke mini market atau ke supermarket bukan?. Apabila anda memasuki mini market atau supermarket, anda tidak perlu membayar apa apa bukan?. Dan di dalam kedua premis itu anda bebas berbelanja dan membeli apa saja barangan keperluan harian anda, tanpa tekanan, tanpa paksaan oleh sesiapa. Banyak barangan keperluan harian boleh dibeli di mini market atau di supermarket berkenaan. Anda bebas masuk ke premis itu sekadar untuk "window shopping" dan bebas berbelanja keatas apa saja barang keperluan harian bila anda rasa perlu untuk membelinya. Tiada bayaran masuk dikenakan dan tiada yuran apa pun yang perlu anda bayar bukan?

 Atomy Malaysia

Atomy adalah umpama mini market dan supermarket tersebut. Bezanya Atomy adalah Online Mini Market atau Online Supermarket dimana anda boleh "shopping" apa saja seperti mana anda berurusan di dua premis di atas tadi. Anda boleh menyertai Atomy PERCUMA, tiada apa apa yuran atau kos tersembunyi yang dikenakan. Setelah menjadi ahli (PERCUMA), lalu anda bebas membeli apa saja barangan keperluan harian diri dan keluarga anda di Atomy. Atau anda boleh saja sekadar intai intai dulu apa yang ada dan boleh membelinya kemudian nanti. Berbelanjalah mengikut kehendak anda. Tidak ada tekanan dan tidak ada paksaan apa apa.

Jadi apa untungnya anda berbelanja di Atomy?. Bukan kah sama sahaja kalau terus berbelanja di mini market atau supermarket seperti amalan selama ini?. Nah...disini lah letaknya KELEBIHAN DAN KEKUATAN ATOMY dan kenapa anda perlu mengubah tabiat dan amalan berbelanja anda selama ini jika anda adalah seorang pengguna yang pintar (smart customer).

Bila anda ke mini market, 7 Eleven atau pasaraya, anda berbelanja mungkin puluhan malah mencecah ratusan Ringgit Malaysia setiap bulan membeli barangan keperluan harian. Tetapi pernah kah anda mendapat apa apa pendapatan atau komisyen dari hasil perbelanjaan anda itu? Anda mungkin juga mengajak dan membawa saudara mara dan kawan kawan berbelanja di premis premis berkenaan, tetapi anda dan mereka tidak pernah pun dibayar apa pun apa tah lagi bonus atau komisyen setiap hari dan bulan. Berbeza di Atomy, bila anda berbelanja hatta membeli set berus dan ubat gigi atau apa saja mencukupi 10K PV, anda berpeluang mendapat USD 25 (RM100) setiap hari atau USD 750 (RM3,000) sebulan bila anda menggalakkan saudara dan kawan anda ikut berbelanja barangan keperluan anda di Atomy. Anda mahu pun kawan anda tidak pun dipaksa membeli barangan yang anda tidak perlu sebaliknya masing masing yang menentukan sendiri apa yang mahu dibeli atau diperlukan. Inilah yang membezakan Atomy dengan kebanyakan syarikat MLM lain yang memaksa anda keluarkan duit poket untuk barangan yang tidak benar benar anda perlukan.

Tapi Atomy ini tidak cuma sekadar itu. Banyak kelebihan dan keunikan Atomy berbanding MLM dan perniagaan online yang sedia ada di pasaran hari ini.
  • TIADA Pelaburan Wajib. Penyertaan 100% PERCUMA
  • TIADA Yuran Pendaftaran
  • TIADA Belian Wajib Bulanan
  • TIADA Kos Bayaran Penggunaan Website
  • TIDAK Perlu Beli Produk Untuk Menyertainya
  • TIDAK Perlu Beli Produk Setiap Bulan
  • TIADA Paksaan Belian Automatik (autoship)
  • TIADA Had Minima Pembelian
  • TIDAK Wajib Menjual Produk (Pilihan)
  • SATU Keahlian Boleh Berniaga Ke Seluruh Dunia
  • TIADA Batasan Geografi. Pasaran Adalah Global
  • Sistem Sokongan Dan Latihan Berterusan Terus Dari Atomy Korea
  • Perniagaan Kukuh, Berteknologi Tinggi Dan Mendapat Sokongan Dari Pemerintah
  • Sistem Pelan Pemasaran Adil, Samarata Berkonsep Jemaah Dan Saling Bantu Membantu
  • Potensi Residual Income Dan Penjanaan Pendapatan Yang Berterusan Lagi Berpanjangan
  • Satu Perniagaan Multinasional Bintang Lima Yang Boleh DiWariskan
  • Produk Berkualiti Kelas Dunia Harga Murah Dan Mampu
  • Cuma Berkongsi Kelebihan Atomy Dan Mula Meraih Pendapatan
  • Bonus Terus Ke Akaun Bank Mingguan & Dwi Mingguan
Dan sesuatu yang perlu anda tahu ialah ketika ini bilangan pernyertaan keahlian Atomy tidak kurang 125,000 orang setiap bulan dan pada tahun 2016 ini Atomy telah mempunyai lebih 5,500,000 keahlian di 7 buah negara. Di Korea Selatan sendiri lebih 4% warganya adalah ahli Atomy (penduduk Korea dulunya terkenal dengan sikap anti MLM yang kuat dan situasi ini berubah sejak Atomy mula diperkenalkan di pasaran). Kadar pertumbuhan Atomy sekarang ini adalah 30% hingga 40% setahun manakala rangkaian produknya dipertingkatkan antara 30 ~ 50 jenis setiap tahun. Ini akan menjadikan Atomy satu pasaraya online terbesar satu hari nanti. Jumlah keahlian Atomy jutaan orang dalam masa yang relatif singkat sebenarnya adalah satu rekod dalam dunia MLM hari ini. Tidak ada syarikat MLM lain yang mempunyai rekod sebegini sebelumnya.

Video berikut yang dikeluarkan tahun lepas oleh Atomy USA menjelaskannya:



Sejujurnya soal diri anda, tanyalah kawan anda atau Upline Upline anda dalam apa pun perniagaan yang anda sertai, apakah ada sebuah peluang perniagaan global online dan offline sebenar benarnya, tulin, sah, berdaftar dan mendapat kelulusan pemerintah di setiap negara operasinya iaitu di kalangan syarikat gergasi MultiNasional 5 bintang selama ini, apa kah ada syrikat syarikat mega ini pernah menawarkan satu peluang perniagaan produk produk fizikal yang 100% keahliannya PERCUMA? Tanyalah sesiapa pun apa kah mungkin ada sebuah syarikat MLM elit antarabangsa setara Amway, Herbalife, Nuskin, Vemma, Monavie, Isagenix dan banyak lagi boleh menjanjikan pendapatan harian mudah sebanyak USD25 (RM100) setiap hari bersamaan USD750 (RM3000) setiap bulan dengan hanya ahli perlu berbelanja sekitar RM150 ~ RM250 setahun (tanpa maintenance bulanan) dan pendapatan anda ini pula boleh menggunung setinggi USD 100,000 (RM200,000) sebulan?. Jawapannya sudah jelas..TIDAK ADA melainkan di Atomy!!!

TIADA Pakej Keahlian yang WAJIB anda beli di Atomny sebagaimana di syarikat syarikat MLM lain. TIADA Lot Lot Produk KHUSUS yang mesti anda bayar untuk menjadi ahli. Atomy lah yang pertama merintis pelan niaga ini kerana Atomy wujud bukan untuk orang orang hebat dan luar biasa, sebaliknya untuk insan insan biasa menjadi luar biasa dengan cara biasa biasa saja. Itulah sebenarnya Visi dan Misi kelahiran Atomy di Korea Selatan, sebuah negara yang penduduk dan pemerintahnya terkenal dengan etika dan disiplin dalam semua urusan hidup. Keunikan serta kebaikan Atomy inilah yang telah menjadikan majoriti rakyat Korea dari dulunya BENCI MLM menjadi RINDU sekarang ini. Korea Selatan yang maju dalam hampir semua aspek, kini selangkah lagi akan mendominasi industri MLM dunia. Dan kesempatan awal yang datang ini perlu lah segera diambil sebaiknya oleh kita di Malaysia. Inilah waktu dan detik terbaik untuk tiap orang dari kita yang mahu memiliki rangkaian niaga ke seluruh dunia pada kos yang "nol" sahaja tetapi potensi pendapatan sehingga USD 100,000 atau bersamaan RM400,000 sebulan.

Kenapa "page" hadapan laman hadapan AtomyBuilder.Com ini berimejkan Set Penjagaan Gigi Atomy dan tidak produk produk lain yang bilangannya ketika ini melebihi seratus jenis?. Sebabnya kerana dengan belian setahun sekali pun beberapa set produk yang sememangnya semua orang guna setiap hari ( set penjagaan gigi, set penjagaan rambut, set penjagaan tubuh, produk keperluan dapur dan rumah dan banyak lagi) sebanyak 10K PV (lebih kurang RM200), anda sudah boleh menjana sehingga 750 Dollar (RM3,000) sebulan santai santai saja. Set penjagaan gigi Atomy ini misalnya adalah produksi yang luar biasa kualitinya dan 20,000,000 set lebih sudah terjual pada tahun 2015 yang lepas malah setiap detik dan minit masa berjalan sekarang ini, pasti ada saja yang memesan dan membuat belian produk buatan "emas" ini. Anda cuba, PASTI anda tahu apa kelebihannya dan yang pasti, sebaik anda membuat belian produk ini nanti, anda sudah pun secara sah berada di landasan yang tepat untuk menuju kebebasan kewangan dan keluar dari kepompong kesempitan hidup selama ini.

Teruskan bacaan anda untuk lebih mengenal Atomy terutama produk produk dan sistem pelan pemasarannya sebelum anda kongsi kongsikan perniagaan ini dengan orang lain. Sharing Is Caring. Setelah anda benar benar faham mengenai apa yang boleh anda dapat dari Atomy, anda pasti menyintai Atomy dan barulah anda sebarkan link/url website anda di atas (http://atomybuilder.com/username) kepada saudara mara, jiran malah sesiapa saja yang anda fikir perlu ikut merebut peluang terbaik ini.

Nasihat ikhlas admin, Jangan Lakukan Sesuatu Yang Anda Sendiri Tidak Faham Apa Lagi Mengajak Orang Membuat Sesuatu Yang Anda Sendiri Tidak Tahu Hujung Pangkalnya. Anda tidak akan ke mana akhirnya. Kerana itu peruntuk kan masa yang mencukupi bagi membaca semua penjelasan di dalam laman ini, InsyaAllah, anda akan menjadi insan hebat jua akhirnya kerana Atomy adalah untuk insan insan kerdil menjadi hebat dan luar biasa. Malah team kami di Atomy akan memberikan yang terbaik demi kejayaan bersama.

PERATURAN MENGGUNA LAMAN INI

1. Mesti berusian 18 tahun dan ke atas sahaja

2. Maklumat peribadi yang didaftarkan terutamanya Nama, No IC, Alamat dan No Hp mestilah betul dan tepat. Pihak admin berhak membatalkan anda dari terus mengguna laman ini jika didapati info yang diberi tidak betul.

3. Link/URL atau web replika peribadi anda di atas hanya akan diaktifkan setelah anda mengisi Borang UpGrade dengan lengkap seperti arahan yang diberi di "page" berkenaan.

4. Tidak dibenarkan mengiklan link/URL atau web replika anda dimana mana laman web iklan, blog, forum dan sebagainya di ruang internet. Pihak admin berhak membatalkan keahlian anda jika peraturan ini gagal dipatuhi. Ini hanya SEMENTARA saja sehingga diberitahu.

5. Mulai tarikh pelancaran rasmi Atomy Malaysia (dijadualkan Sept 2016) dan hari hari berikutnya, jika anda gagal membuat belian minima bernilai 10K PV (lebih kurang RM150 ~ RM250), link/URL atau web peribadi anda akan dinyahaktifkan (deactivate) dan ianya tidak boleh digunakan lagi. Ini amat penting kerana hanya ahli yang serius dan berkomitmen untuk berjaya sahaja berhak menggunakan kemudahan ini selain untuk mengelakkan kemasukan data base yang tidak perlu bagi mencegah fungsi laman ini dari terjejas disebabkan muatan data data yang tidak penting.

6. Admin serius untuk membantu seramai mungkin orang termasuk anda agar mendapat manfaat dari satu peluang terbaru yang sangat menyakinkan ini, satu platform menjana pendapatan paling termudah dan termurah serta 100% sah serta genuince, setidaknya untuk mengurangi beban kewangan orang ramai serta anda dan admin amat mengalu ngalukan sesiapa pun yang ingin membina karir tetap di Atomy. Untuk itu laman ini akan sentiasa dipantau sebaiknya dan dikemaskini dengan maklumat maklumat dan tips yang berkaitan dari masa ke semasa. Semua ahli perlu menjaga tertib dan mematuhi arahan yang dinyatakan

Anda boleh share dan sebarkan info tentang Atomy ini kepada seramai kawan dan prospek yang anda mahu. Cuma kirim link/url anda itu kepada mereka dan biarkan laman ini menjalankan tugas penjelasan bagi pihak anda. Dan dari masa ke semasa pihak kami akan melakukan follow up bagi pihak anda. Untuk kesan dan respond (conversion) yang lebih baik, anda dinasihatkan sms, whatsapp atau call dan bercakap dengan prospek yang mendaftar melaui link anda tentang kehebatan Atomy ini.

Note: 30 orang leader/ahli yang serius dan mahu membina karier dan masa depan mereka di Atomy akan dipilih untuk batch pertama sesi lawatan dan latihan di Korea Selatan selama seminggu selepas Sept 2016 nanti. Yang berminat dan berusaha, boleh terus hubungi admin untuk perbincangan lanjut.

Perjumpaan pertama bersama TeamAtomy Korea di KL dijadualkan awal Ogos 2016. Admin akan up-date info ini di ruang BERITA dan juga melalui email. Yang benar benar mahu ikut serta, sila hubungi admin.

Selamat maju jaya dan sukses selalu untuk anda !!
Admin

No comments:

Post a Comment

Any comments??? Please Share...
Sebarang komen??? Silakan...

The Most Popular Traffic Exchange