Wednesday, February 25, 2009

Nafsu Berahi

Hampir sebahagian besar organ-organ manusia mempunyai deria rasa yang amat sensitif bagi lelaki dan wanita untuk menaikan nafsu syahwat masing-masing seperti gesel-geseran badan, raba dibahagian paha, punggung, buah dada, puting susu, leher, telinga, kening, kaki, betis dan hampir seluruh tempat-tempat lain dibadan.

Bila dua insan lelaki dan wanita bersentuhan, maka secara spontan, mengikut fitrah alam semulajadi, maka keghairahan segera akan timbul. Bila kemuncak keghairahan, dimana zakar telah tegang sepenuhnya dan si wanita telah bersedia dengan keghairahannya dan setelah dipersetujui maka zakar dimasukkan kedalam faraj secara pelahan-lahan dan cermat agar tidak menimbulkan kesakitan pada wanita.

Sekiranya faraj wanita kekeringan, maka gunakan sedikit air liur, disapu pada kepala zakar dan dimasukkan perlahan-lahan dan sopan. Jika persetubuhan memuncak, dinding-dinding otot-otot faraj dan rahim wanita akan berkembang dan mengucup sewaktu zakar berada didalam faraj.

Sebaik mungkin sewaktu melakukan hubungan seksual, pihak suami harus menarik dan menusuk zakar berulang-ulang kali sehingga si-isteri merasa puas dalam persetubuhan. Pastikan juga geseran zakar anda sewaktu tarik masuk zakar itu harus terkena pada klitoris. Ini akan memberi keghairahan yang memuncak dipihak wanita.

Jika anda tidak gopoh dan tidak gelojoh dalam persetubuhan, anda berdua akan merasakan suatu nikmat persetubuhan yang tidak terhingga yang dianugerahkan oleh Allah swt kepada ummatnya.

Ingat ! Persetubuhan yang gopoh-gapah, gelojoh pasti akan kecewa kerana air mani akan cepat terpancut - pramasa. Ia akan mengecewakan anda dan juga pasangan anda. Tidak mustahil keretakan rumah-tangga juga disebabkan oleh tidak puasnya seks diatas ranjang.

No comments:

Post a Comment

Any comments??? Please Share...
Sebarang komen??? Silakan...

The Most Popular Traffic Exchange