Wednesday, January 12, 2011

Isteri ! Jadilah Dewi Cinta untuk Pasangan Mu

Anda tidak perlu muka yang cantik, kaki yang panjang, leher yang jinjang serta potongan tubuh yang montok untuk menjadi dewi cinta untuk pasangan anda. Anda boleh jadi seorang yang gemuk, kurus, cacat dan sebagainya, namun ia tidak akan menjadi halangan untuk anda menjadi dewi cinta untuk pasangan anda. Pasangan anda bersama dengan anda kerana sebab sebab yang tidak diketahui oleh pasangan anda sendiri. Boleh jadi ia ada kena mengena dengan senyuman anda, tingkah laku anda, cara pemakaian anda atau kesemuanya.

Jadi apakah yang diperlukan oleh seorang wanita untuk menjadi dewi cinta bagi pasangannya? Seorang dewi cinta mempunyai 50% apa yang ada padanya dan 50% lagi apa yang tidak dipunyainya. 50% yang dipunyai oleh seorang wanita ialah dirinya sendiri manakala 50% lagi inilah yang akan kita bincangkan di artikel ini.

Sikap

Seorang dewi cinta mempunyai self confident yang tinggi. Seorang dewi cinta percaya kepada dirinya sendiri. Seorang dewi cinta percaya dia adalah terbaik untuk pasangannya. Dia percaya yang dirinya mempunyai tarikan sexual terhadap pasangannya, dia tidak memerlukan pendapat orang lain untuk mempercayai dirinya mempunyai tarikan sexual yang tertinggi daripada wanita wanita lain. Dia juga tidak memerlukan pendapat orang lain untuk memberitahu apa yang membuatkan pasangannya mencintai dan memerlukannya kerana dia telah tahu yang dirinya ialah yang terbaik.

Dewi cinta juga mempunyai a good sense of humour, dia adalah penghibur, pelawak, pendengar setia, pemberi pendapat, pemberi galakan dan pemberi kenikmatan. Dia menjadikan pengalaman bersama dengannya sebagai satu pengalaman indah yang akan sentiasa dikenang oleh pasangan nya.

Dewi cinta juga mempunyai self confident yang tinggi untuk memberitahu pasangan nya apa yang dimahukannya dan bertanya apa yang di mahukan oleh pasangan nya dalam aktiviti sexual.

Impresi

Seorang dewi cinta mempunyai impresi yang terbaik, kita selalu dengar tentang ‘First Impression’ untuk karrier . ‘First Impression’ memerlukan kita sentiasa berpakaian kemas, menjaga hygen diri iaitu sentiasa wangi, bersih, gigi yang bersih, bau mulut yang harum dan sebagainya. Impresi atau Impression bagi menambat hati pasangan memerlukan anda melakukannya setiap hari. Wanita biasanya mempunyai banyak pakaian untuk ke pejabat, berbagai fesyen dan corak hingga memenuhi almari pakaian. Belikan diri anda pakaian cantik untuk di pakai di rumah dan pakaian yang cantik dan menggiurkan apabila anda bersama dengan pasangan anda. Sentiasa menjaga pemakaian dan hygen diri anda di rumah. Pakailah hanya pakaian yang terbaik untuk pasangan anda.

Memikat

Satu kelebihan utama seorang dewi cinta ialah memikat/flirt pasangannya. Seorang dewi cinta akan memikat pasangannya setiap hari samada menerusi kata kata atau perbuatan. Mengajak pasangan mandi bersama sebelum ke pejabat, mengurut pasangan atau memberikan ciuman basah sebelum pasangan keluar, adalah beberapa contoh untuk memikat pasangan.

Mencuba Sekurang Kurangnya Sekali

Dewi cinta akan mencuba apa yang dikehendaki oleh pasangannya sekurang kurangnya sekali dalam aktiviti sexual. Sex oral, pelbagai posisi, mencium tubuhnya atau aktiviti aktiiviti lain yang tidak pernah dicuba sebelum ini. Tanya pasangan anda apa yang dikehendakinya dan cuba sekurang kurangnya sekali. Terima syornya dengan hati yang terbuka dan jangan sekali kali memarahi pasangan anda kerana mengesyorkan sesuatu. Tolak dengan baik atau ketawalah bersamanya. Galakkan sifat terbuka bagi anda dan pasangan anda.

Dahului Pasangan Anda

Seorang dewi cinta akan mendahului pasangannya, mengesyorkan apa yang dimahukannya dan bertanya apa yang dimahukan pasangan nya. Tarik pasangan anda masuk ke bilik dan beritahu apa yang anda mahukan. Jangan malu untuk memberitahu secara terus terang apa yang dimahukan anda. Lelaki biasanya akan bersetuju dengan apa sahaja jika melibatkan sex. Bisik kepadanya yang anda sangat berkeinginan dan mahukan sesuatu daripadanya. Percayalah yang ia amat seksi bagi lelaki.

Tidak Mementingkan Diri

Dewi cinta tidak mementingkan dirinya sendiri, dewi cinta mendapat kenikmatan dari kenikmatan yang dirasai oleh pasangan nya. Walaupun anda tidak berkeinginan namun pasangan anda bukan seperti anda. Ada pepatah mengatakan yang jika seorang lelaki tidak mempunyai ereksi, buatkan nya sandwich. Ini bermaksud seorang lelaki hanya mempunyai dua deria rasa, pertama sexual dan ke dua deria lapar. Seorang dewi cinta akan memikat pasangan nya dengan menawarkan diri untuk menolong pasangan nya mendapat kepuasan sexual dengan cara cara lain seperi sex oral atau masturbasi. Perlakuan ini hanyalah sekejap, paling lama pun setengah jam atau sejam. Walaupun anda tidak mendapat kenikmatan terus daripada perlakuan tersebut namun kenikmatan dapat diperolehi daripada kenikmatan pasangan anda dan dapat memupuk atau menguatkan lagi rasa cinta.

Anda berhak mendapat yang terbaik dari kehidupan, percintaan dan sex. Apa yang saya sebutkan disini hanyalah serba sedikit daripada apa yang boleh anda lakukan sendiri. Jadi kreatif, fikirkan perkara perkara baru yang anda boleh lakukan untuk melayakkan diri anda dipanggil Dewi Cinta.

No comments:

Post a Comment

Any comments??? Please Share...
Sebarang komen??? Silakan...

The Most Popular Traffic Exchange