Friday, August 14, 2015

Pay Per Lead (PPL) RM2? Limited Time Only!!!

Ramai orang tanya saya bagaimana saya boleh buat duit dengan hanya menghantar emel?

Caranya amat senang!

Saya kumpul list melalui PPL dan opt-in di beberapa siri produk/website saya. Selepas list telah dikumpul saya akan mencari dan tinjau mana program affiliate yang sesuai dengan niche saya. Lepas itu, saya akan broadcast mesej kepada semua subscriber tersebut. Jika ada jualan hasil, saya akan dapat komisyen.

Begitulah cara saya membuat duit melalui hantar emel. Nampak senang?

Yang penting adalah mana dapat list? Ramai terkandas disini. Hari ini saya mahu tunjuk salah satu cara mengumpul list berkualiti dan cepat!

KLIK SINI UNTUK MULA

Ini adalah satu program Pay per lead dimana agen affiliate boleh daftar dan promosi untuk laman web tersebut dan mendapat komisyen apabila pelawat yang dibawa oleh anda sign-up di tempat yang disediakan. Ya, keunikkan adalah mereka tidak semestinya bayar sesuatu anda juga layak mendapat komisyen!

Ini adalah dipanggil PPL.

Sekian ini sahaja perkongsian dari saya pada hari ini.

Sekian,

Tri Brodyr

P/S : Program ini menawarkan PPL dengan kadar RM1 atau RM2 berserta bonus lain. Sila daftar sebagai agen affiliate melalui link berikut:


Marilah Jadi Rakan Niaga Niaga Affiliate.com Hari ini!

Berjuta-juta orang melayari internet setiap hari untuk mencari penyelesaian bagi masalah mereka terutamanya isu berkaitan kesihatan dan kewangan. Masyarakat pada umumnya buntu dan tidak tahu memulakan sesuatu bisnes yang hanya memerlukan modal yang amat sedikit.

Mahukah anda menjadi agen affiliate NiagaAffiliate.com dan menjana pendapatan tambahan?

Untuk pengetahuan anda, NiagaAffiliate.com adalah antara perniagaan online yang membuka peluang pemasaran affiliate dengan kadar komisyen yang tinggi!

Mengapa NiagaAffiliate.com? 

NiagaAffiliate.com adalah satu program affiliate dimana anda tidak perlu memerlukan sesen untuk bermula. Anda boleh mendaftar sebagai agen affiliate dan boleh mula menpromosi website Niagaaffiliate.com serta merta.
Tidak seperti program affiliate lain. Kami bukan sahaja menjaminkan bayaran komisyen penuh tetapi juga bertujuan memimpin dan mendidik mereka yang mahu memulakan sesuatu yang besar di bidang pemasaran online. Khususnya suri rumah, pelajar atau orang baru yang ingin menceburi bisnes ini.

Apa Itu Rakan Niaga NiagaAffiliate.com?

Program Affiliate adalah sebuah program pemasaran produk oleh agen berdaftar di mana agen akan dibayar komisyen ke atas setiap jualan hasil daripada promosi mereka.
Dengan berdaftar sebagai agen affiliate NiagaAffiliate.com, anda akan diberikan sebuah link seperti:
http://www.niagaaffiliate.com/hop.php?ref=USERNAME-ANDA
Anda boleh memberikan link anda itu kepada pelanggan berpotensi. Dan anda akan dibayar komisyen setiap kali pelanggan tersebut melakukan perkara berikut:
  • Sign-up percuma (PPL) atau
  • Upgrade pakej berbayar (PPS)
Berserta link tersebut, anda juga diberikan banners dan tool-tool promosi yang lain untuk anda post di laman sosial milik anda seperti Facebook, Blog, Web atau mana-mana medium online lain.
Sistem Affiliate Niagaaffiliate.com akan menyimpan semua data pembelian daripada para pelanggan anda dan pada masa yang sama anda juga akan menerima laporan pembelian yang berjaya oleh pelanggan anda pada setiap kali melalui emel anda.
Ini membolehkan anda menyemak jumlah jualan yang dibuat oleh link affiliate anda dan mengira jumlah komisyen yang akan anda perolehi.
Komisyen anda akan dibayar secara bulanan terus ke akaun bank anda atau melalui cek terus kepada anda.

Bagaimana Untuk Menjadi Rakan Affiliate?

Syarat untuk menjadi rakan affiliate adalah senang dan mudah. Anda boleh mulakan serta merta dengan mengikut langkah berikut:
  1.  Anda berdaftar sebagai agen affiliate NiagaAffiliate.com 
  2.  Kami akan berikan link untuk anda promosi.
  3. Anda boleh post banner produk NiagaAffiliate.com berserta link anda pada laman sosial milik anda seperti Facebook, blog, web dan sebagainya.
  4. Pengunjung sign-up sebagai agen affiliate NiagaAffiliate.com
  5. Anda mendapat komisyen jualan!

Itu saja ! Mudah, bukan ?!

NiagaAffiliate.com menggunakan konsep single level marketing atau pemasaran 1 aras sahaja. Ini bermaksud anda menjana keuntungan atas jualan anda sendiri. Bukan menjana keuntungan atas penyertaan ahli dan seumpamanya.

Bolehkah Saya Berjaya Sebagai Rakan Affiliate NiagaAffiliate.com?

Pasti Boleh! Malah Sesiapapun Boleh!

Hal ini bergantung kepada anda sendiri dan kami di sini untuk memberi peluang kepada anda.
Kami menyediakan rangkaian pendidikan yang tepat dan sokongan yang anda perlukan. Selebihnya bergantung kepada anda!
Terdapat banyak peluang dan kelebihan jika anda menjadi agen affiliate Niagaaffiliate.com. Selain anda mendapat komisyen yang tinggi dengan mempromosikan NiagaAffiliate.com, anda juga berpeluang mendapat pelbagai insentif lain mempelajari pelbagai ilmu perniagaan internet, membina perniagaan sendiri, dan mencapai kejayaan dengan perniagaan anda sendiri.

NiagaAffiliate.com Menyediakan Peluang Ini Untuk Anda!

Anda tidak rugi menyertai kami sebagai agen Affiliate NiagaAffiliate.com. Sebaliknya anda berpeluang untuk :
  • Berjaya menghasilkan jualan yang banyak dan mendapat komisyen tinggi setiap bulan.
  • Memperbaiki tahap kewangan secara keseluruhannya
  • Belajar ilmu perniagaan internet yang dicari-cari selama ini dan membina perniagaan sendiri.
  • Dengan senarai yang tertulis di atas jelaslah bahawa anda tidak mengalami kerugian apa-apa pun meskipun mungkin anda tidak berjaya menghasilkan jualan.
  • Walau bagaimanapun kami tidak mahu anda gagal mendapat komisyen. Disebabkan itu kami telah merancang pelbagai strategi bagi membantu anda menghasilkan jualan.
  • Hanya mengajak rakan sign-up tanpa membeli apa-apa sudah layak mendapat komisyen.
Tahniah kepada admin kerana telah mencipta sistem PPL yg hebat ni.. tak pernah lagi saya jumpa program affiliate seperti ini.. anda boleh sertai dengan PERCUMA sahaja iaitu zero modal.. tetapi berpeluang menjana pendapatan sampingan secara online dengan mudah.. program ini semua untuk semua level dari Newbie hingga advance ..

BroFami
Terbaik... saya baru sahaja mendaftar dan tidak sampai 6 jam telah ada 2 orang yang sign-up melalui link yang saya promosikan... moga lebih ramai yang akan mendaftar lagi... dalam masa terdekat...

Teuku Abdul Muthalib
Program affiiliate NiagaAffiliate.com adalah paling ideal untuk sesiapa sahaja yang sedang tercari-cari alternatif sumber pendapatan, atau yang sedang berfikir untuk meninggalkan pekerjaan tetap di pejabat, ibu dan bapa yang mahu meluangkan lebih banyak masa dengan anak-anak, golongan pelajar yang mahu mencari pendapatan sampingan pada masa lapang dan sesiapa sahaja yang mahu membantu orang lain.

Rebutlah Peluang Ini Sementara Pendaftaran Agen Affiliate Masih Dibuka!

Pendaftaran agen affiliate NiagaAffiliate.com adalah PERCUMA atau bayaran serendah RM20 untuk melayakkan diri merebut komisyen sebanyak RM1.00 walaupun orang yang dibawakan oleh anda tidak upgrade di AffiliateNiaga.com. Walaubagaimanapun, anda masih mempunyai pilihan untuk pakej yang lebih lumayan. Ini adalah pilihan anda.
Tujuan kami adalah untuk memastikan individu yang benar-benar serius dan mempunyai komitmen yang yang tinggi untuk menjadi sebahagian rakan niaga Affiliate NiagaAffiliate.com. Ini kerana kami mengeluarkan perbelanjaan yang tinggi memberi latihan dan tunjuk ajar kepada semua rakan Affiliate kami.
Amat berbaloi untuk anda menyertai Program Affiliate NiagaAffiliate.com, kerana tanpa modal awal yang perlu anda keluarkan untuk mendaftar sebagai rakan Affiliate kami. Apabila 
APA TUNGGU LAGI?

JADILAH RAKAN AFFILIATE NIAGAAFFILIATE.COM SEKARANG!

Yang Ihklas,
Tri Brodyr Resources

No comments:

Post a Comment

Any comments??? Please Share...
Sebarang komen??? Silakan...

The Most Popular Traffic Exchange