Thursday, January 14, 2016

SUPERB 2016 Kini Kembali!

SUPERB 2016 Kini Kembali!




Skim Permulaan Usahawan Bumiputera (SUPERB) adalah satu program di bawah Unit Peneraju Agenda Bumiputera (TERAJU) yang mensasarkan kepada syarikat “startup” bumiputera dengan penyediaan geran dana perniagaan sehingga RM500 ribu kepada sesiapa yang mempunyai idea perniagaan yang kreatif dan inovatif.

Untuk maklumat lanjut tentang syarat kelayakan permohonan, sila layari www.TERAJU.gov.my. Bagi usahawan bumiputera yang memenuhi syarat kelayakan dan berminat mendapatkan geran dana perniagaan untuk membuat pendaftaran awal di superb.teraju.gov.my.

Bersempena dengan Skim Permulaan Usahawan Bumiputera (SUPERB), TERAJU akan bekerjasama dengan New Entrepreneurs Foundation (myNEF) menerusi program SUPERBXCEL (Outreach Program).

Outreach Program menawarkan :
  • Penerangan Pemohonan - Bagaimana untuk menjawab soalan-soalan permohonan SUPERB & garis panduan mengisi borang atas talian
  • Coaches - Penerangan dan "sharing session" dari coach - coach yang berpengalaman
  • Video Pitch - Garis Panduan untuk merakam dan menjadi WOW untuk 2 minit video pitch
  • Rakaman Video - Kami juga menyediakan perkhidmatan rakaman video pitch pada hari tersebut bagi memudahkan anda untuk melengkapkan permohonan SUPERB yang memerlukan video pitch sepanjang 2 minit.
Jesteru itu, kepada yang berminat untuk menyertai OUTREACH PROGRAM boleh mendaftar di pautan di bawah, bagi memudahkan pihak kami mengenal pasti lokasi - lokasi yang akan dijalankan.

Jangan Lepaskan Peluang Keemasan ini!

No comments:

Post a Comment

Any comments??? Please Share...
Sebarang komen??? Silakan...

The Most Popular Traffic Exchange