Friday, May 11, 2018

Platform terbaik untuk web Shopping Cart


Platform terbaik untuk web 
Shopping Cart
Segala yang anda perlukan untuk membangun, merangka dan menjalankan perniagaan anda bermula disini.

``Simple to start. Easy to run``


Miliki web anda sekarang!
 http://kedaionlinez.com


Sarat dengan ciri-ciri yang diperlukan oleh usahawan internet

Semua dalam satu!
Kami menyediakan anda dengan segala ciri yang anda perlukan dalam membina sebuah kedai online yang mantap. Katalog produk, akaun emel, sistem laporan, dan lain-lain 

Mobile Store.
Pakej kami didatangkan PERCUMA dengan paparan beresolusi gajet seperti iPad, iPhone, Android dan semua jenis telefon pintar dan tablet.

Alat Pemasaran Terhebat

Sistem kami juga dipasang bersama alat-alat pemasaran yang terbaik seperti diskaun dan kupon, baucer, newsletter, sistem affiliate, mata ganjaran dan lain-lain. Ia memberi kelebihan kepada kedai online anda berbanding yang lain.

Template Ecommerce Yang Berkualiti Tinggi
Memiliki sebuah kedai online yang cantik dengan design yang berkualiti tinggi bukan lagi satu perkara mustahil. Kami menyediakan template ecommerce yang berkualiti tinggi, fleksibel dan boleh diubah suai mengikut citarasa anda. Kini, setiap orang bakal mempunyai kedai online dengan paparan unik yang tersendiri.

Search engine Optimization (SEO)
Sistem ecommerce kami dirangka dengan fungsi mesra SEO. Ia dioptimum dan dikemaskini oleh pakar-pakar bagi memastikan struktur sistemnya mesra SEO sekaligus memberi kelebihan kepada anda mengatasi para pesaing dalam usaha merebut kedudukan tertinggi enjin carian.

Pembayaran ke Bank Tempatan dan disokong Syarikat Kurier Tempatan
Anda tidak perlu bimbang, kami menyokong PayPal (Antarabangsa), Senangpay dan Billplz(tempatan). Selain itu, kami menyokong syarikat kurier tempatan seperti Pos Laju, Skynet, Citylink dan banyak lagi. Jangan ragu untuk membandingkan & menyemak kadar dan pilih satu yang anda suka..



 http://kedaionlinez.com

SAYA SUKA!
Saya dapat tahu mengenai Kedaionlinez daripada kawan saya yang pernah guna khidmat Kedaionlinez. Sangat2 berpuas hati dengan khidmat yang pantas dan cekap.Laman web saya boleh siap dalam masa seminggu saja. Design web nampak professional. SAYA SUKA!  Terima Kasih Team KedaiOnlinez
Zuraida Ibrahim
CEO Monzi Resources
www.kurmamehr.com

No comments:

Post a Comment

Any comments??? Please Share...
Sebarang komen??? Silakan...

The Most Popular Traffic Exchange