Monday, May 13, 2019

Mengapa pilih XM sebagai platform dagangan?

Mengapa Pilih XM?

Platform dagangan canggih serta kedudukan dagangan XM yang fleksible disesuaikan mengikut cita rasa pelanggan. Kepakaran kami adalah berdasarkan pengalaman yang luas dalam pasaran kewangan global. Kami komited untuk memberikan perkhidmatan dari segi dagangan matawang, CFD, indeks ekuiti, logam berharga, dan tenaga.

Falsafah operasi kami sangat mudah. Kami memastikan pelanggan berpuas hati untuk mendapatkan kesetiaan mereka. Reputasi kami berkait rapat dengan kredibiliti yang terbentuk dari kemampuan kami untuk menyediakan perkhidmatan yang dikehendaki oleh pelanggan-pelanggan kami. Dengan memantau trend industri dan sentiasa mengikuti perkembangan teknologi, kami bersedia untuk memberi perkhidmatan yang terbaik kepada semua pelanggan. Kami sesekali tidak akan berkompromi dalam aspek yang boleh menjejaskan prestasi pelanggan dan disebabkan itu kami memberikan pelaksanaan terbaik dan spread yang kecil kepada para pelanggan.

Amanah, Dipercayai dan Diharapkan

➽XM terdiri dari broker yang profesional. Semua pelanggan berpuas hati dengan perkhidmatan yang disediakan oleh XM.

➽XM menyediakan kepada pelanggan pengalaman dagangan tanpa penolakan pada pelaksanaan dan tanpa sebut semula-harga. Tambahan pula, 99.35% urus niaga dilaksanakan kurang dari sesaat, dengan tanpa penolakan dan tanpa sebut semula harga. Pelaksanaan adalah keutamaan kami dalam forex.

➽Di XM dana pelanggan adalah keutamaan kami. Dalam masa yang sama, semua pelanggan menikmati faedah daripada Perlindungan Baki Negatif, supaya mereka tidak berada di risiko untuk rugi lebih daripada baki akaun mereka.




Berdagang Tanpa Sempadan. Mula dengan $30 Bonus. 
Tiada Deposit Diperlukan. 

Promosi Komisen Tertinggi 2019

Rakan Niaga XM Perolehi Lebih
Jadi IB XM dan dapatkan kelebihan dari pelan komisen tertinggi terbaru kami yang memberikan anda peluang untuk menjana sehingga $10 per lot untuk setiap pelanggan yang anda rujuk ke XM. Tanpa sebarang sekatan untuk berapa banyak yang anda boleh dapatkan bagi setiap pelanggan atau setiap minggu, kami juga memberikan anda tambahan 10% untuk semua sub-IB tanpa sebarang had.









Amaran Risiko: Modal anda dalam risiko. Produk yang menggunakan leverage mungkin tidak sesuai untuk semua individu. Sila lihat Pendedahan Risiko kami.

No comments:

Post a Comment

Any comments??? Please Share...
Sebarang komen??? Silakan...

The Most Popular Traffic Exchange