Wednesday, August 15, 2012

MAIS - Pengurus Perkhidmatan Korporat


IKLAN JAWATAN KOSONG
LEMBAGA ZAKAT SELANGOR (MAIS)
Tarikh Tutup Permohonan: 9 September 2012


PENGURUS PERKHIDMATAN KORPORAT
Selangor - Shah Alam


Responsibilities:

  1. Merancang pembangunan strategi jangka pendek dan jangka panjang Lembaga Zakat Selangor (MAIS), menyediakan perancangan tahunan dan anggaran bajet untuk aktiviti penyelidikan dan pembangunan.
  2. Menyatukan pelan-pelan strategik dari Jabatan-jabatan utama, menganalisa dan melahirkan pelan strategik organisasi yang selari dengan niat strategik Lembaga Zakat Selangor (MAIS).
  3. Menyemak, memantau dan membuat laporan pencapaian inisiatif dan petunjuk prestasi utama (KPI) Lembaga Zakat Selangor (MAIS) sebelum dibentangkan kepada pihak pengurusan dan Ahli Lembaga Pemegang Amanah.
  4. Menjalankan kajian-kajian yang menyokong pembangunan dasar dan penyediaan perancangan Lembaga Zakat Selangor (MAIS) di dalam bidang keberhasilan utama organisasi.
  5. Melaksanakan analisa kutipan dan agihan zakat dalam usaha meningkatkan kutipan serta pengagihan yang tersusun dan berkesan.
  6. Menyelaras kertas-kertas cadangan, laporan dan kajian untuk dibentangkan ke Mesyuarat Lembaga Pemegang Amanah.
  7. Membina dan mengekalkan hubungan strategik dengan pihak-pihak yang berkepentingan.

Requirements:
  1. Mempunyai Ijazah Sarjana Muda Pentadbiran Perniagaan, Ekonomi, kewangan  atau yang berkaitan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan, luar negara atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
  2. Mempunyai 7 pengalaman dalam bidang perancangan korporat, perniagaan, pembangunan perniagaaan, operasi, kewangan.
  3. Pendedahan kepada berbagai cabang operasi perniagaan dan organisasi merupakan satu kelebihan.

Hanya calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil sesi temuduga. Permohonan yang tidak menerima sebarang jawapan selepas 2 bulan dari tarikh iklan ditutup hendaklah menganggap permohonan tidak berjaya


No comments:

Post a Comment

Any comments??? Please Share...
Sebarang komen??? Silakan...

The Most Popular Traffic Exchange