Saturday, November 15, 2014

FB Viralism: Gandakan Trafik & Prospek 300%


Naikkan Fans, LIKE Artikel Blog, Jana Trafik ke Blog, Affiliate. . .
Kumpul List, Tingkatkan Jualan, & Gandakan Prospek Percuma Ke Mana-mana Offer Anda Hari Ini Secara Automatik!

Tingkatkan Jualan Produk Dengan FB Viralism!

Sebenarnya saya sangat suka dengan pemasaran viral. Kenapa? Sebab kerja yang saya lakukan hanyalah minimum tapi kesannya saya dapat trafik beribu-ribu lemon terutamanya di media sosial.

Beberapa tahun dulu, jika anda kenal saya, saya telah lancarkan produk FB Ninja Viral dan Alhamdulillah telah banyak membantu usahawan di Malaysia dengan produk tersebut.. Hasilnya,banyak fanpage-fanpage di Malaysia mempunyai LIKE atau FANS yang banyak dengan singkat dan pelanggan yang mereka dapat lebih dari apa yang diusahakan.

Kali ini, saya datang lagi dengan produk terbaru iaitu FB VIRALISM yang kini lebih power dengan 3 kuasa kuda!!!

FB Viralism merupakan software yang mampu tingkatkan jualan produk dengan menggunakan kuasa pemasaran viral melalui Facebook. Ia mempunyai fungsi yang akan menyebabkan tawaran anda akan dapat dilihat oleh ribuan prospek dengan hanya buat kerja sekali.

Saya yakin anda dah tahu tentang keberkesanan post yang dipaparkan melalui newsfeed pengguna Facebook dan saya yakin anda pernah klik salah satu post newsfeed memandangkan post jenis ini mudah untuk dapat tarikan prospek sebab gambar pada post tersebut memenuhi ruang newsfeed mereka. Jika anda tidak faham apa yang saya katakan ini, jom saya tunjukkan satu contoh post yang saya maksudkan di bawah:




Mungkin anda tidak perasan,sebenarnya jenis post ini banyak digunakan oleh syarikat-syarikat gergasi di luar sana untuk mempromosikan produk dari jenama mereka seperti Coca Cola, Microsoft malahan Facebook sendiri pun menggunakannya sebab mereka tahu buat iklan jenis post sebegini dapat memberikan mereka klik yang banyak daripada prospek berpunca daripada gambarnya yang bersize besar gedabak! Ianya sangat efektif dan berkesan sekali! 

Apa kata jika saya katakan bahawa anda sebenarnya boleh gandakan bilangan prospek yang klik melalui post iklan newsfeed anda menjadi 3 hingga 7 kali ganda percuma secara automatik dengan kos yang minimum. Dalam masa yang sama fanpage anda akan dilimpahi dengan fans yang banyak dan sekaligus anda juga dapat kumpul emel list prospek dengan hanya kerja sekali! 

Yup! Mata anda tak juling...Anda tak salah baca pun sebab memang software FB VIRALISM dapat bantu anda capai impian yang anda mahukan selama ini secara automatik dengan pemasaran viral!

Bagaimana FB Viralism Berfungsi?

Jom saya tunjukkan bagaimana software ini berfungsi dalam membantu menggandakan prospek anda. Klik pada butang demo di bawah:

Terdapat 3 fungsi hebat di dalam FB Viralism ini iaitu Likegate, Sharegate, dan Lead Capture. Ketiga-tiga fungsi ini adalah optional. Anda boleh 'on' kan salah satu atau ketiga-tiga fungsi serentak.

Itu bergantung kepada tujuan anda. Mungkin anda hanya mahukan Like page sahaja? Atau mungkin anda hanya nak kumpul list sahaja, atau mungkin anda nak kesemua sekali sekaligus. Itu terpulang. Tetapi dengan fungsi Likegate dan Sharegate itu lah yang akan buatkan post anda itu menjadi VIRAL ke pelosok newsfeed Facebook prospek anda.

Jadi, dengan software ini, anda boleh tetapkan 'redirect URL' iaitu URL offer yang anda janjikan kepada prospek jika mereka ikut langkah-langkah yang anda tetapkan di atas. Untuk memudahkan anda nampak 'flow'nya, anda boleh klik butang demo di atas atau lihat grafik di bawah:


Jangan Dengar Cakap Saya Jer!
“Software ni saya anggap lengkap sbg tool untuk bantu dalam FB dan email marketing. Yang penting user friendly, boleh siap setup tak sampai 5 minit pun. Iklan kita pn nampak cantik dan pro. Senang juga nak pantau samaada iklan kita bagus atau tak sbb boleh cek statistik.

Hasil saya guna software ni, saya dapat kumpul list untuk join aff. Rasanya viralism banyak bantu dalam iklan kumpul list sbb saya dah tukar settng lain pon masih ada orang subscribe lg ( Walaupun saya Newbie dalam email marketing ). Mungkin dr kuasa viral.Saya anggap viralism bantu saya dalam 20% untuk saya jana komisen aff 4 angka dalam 2 hari ni.”
Azwin Kamarularifin
CEO & Founder at Mukmin Niaga


“Saya dah cuba FB Viralism dan saya berjaya tingkatkan jualan dengan hanya menggunakan beberapa fungsi hebat software ini dan gabungkan dengan beberapa teknik lain. Tapi software ini boleh menjadi alternatif untuk mereka yang tiada budget nak guna fb ads. Dari segi support mantop, kalau ada masalah je just post dalam group kalau big boss Wazeen Azizan? online sure akan dapat jawapan. Ape pun software ni TERBAIK!”
Syafiq Che Nor
Online & Facebook Marketer


“ Assalamu'alaikum, setelah menggunakan FBViralism, saya dapati software ini ada potensi BESAR dan akan menjadi trend pemasaran pada masa akan datang. Ianya akan menjadi sesuatu yang sangat berharga untuk mereka yang mempunyai bajet pengiklanan yang kecil.

Berdasarkan pengalaman saya menggunakan FBViralism ini, keputusannya sangat memuaskan. Sesuai untuk peniaga online yang baru untuk bermula perniagaan di internet. Bagi yang mempunyai bajet pengiklanan yang besar, anda akan lihat kesan yang sangat hebat.

Bagi saya, ianya adalah FBVIralism ini adalah TOOLS yang wajib untuk semua peniaga yang membuat pemasaran di online.Tidak lupa juga support daripada Tuan Wazeen Azizan yang FIRST CLASS! Memang tidak sia-sia jika anda menggunakan FBViralism ini..”
Mohamad Faisal Badry
CEO & Founder at Faisalbadry Enterprise





Apa Faedah Yang Dapat Dari FB VIRALISM?
FB Viralism
  • Mesra mobile...Jadi anda takkan kebocoran prospek atau list lagi jika trafik datang dari mobile phone
  • Tingkatkan fans Fanpage Facebook bisnes anda...
  • Tidak kehilangan prospek lagi jika Facebook unpublished fanpage anda sebab sambil anda tingkatkan fans,anda boleh kumpul list emel.
  • Dapatkan 'Like' di mana-mana sahaja URL yang anda mahukan..artikel blog dan sebagainya.
  • Gandakan trafik atau prospek anda dengan kuasa Viral ke apa-apa produk anda (digital atau fizikal), affiliate, blog, video Youtube dan lain-lain secara PERCUMA!
  • Kumpul senarai emel prospek untuk promosikan produk anda di masa depan...jadikannya aset bisnes anda..(Jangan menyesal macam saya dulu)
  • Gunakan content orang lain secara halal untuk dijadikan sebagai free offer untuk menarik prospek klik post FB Viralism anda.
  • Tidak perlukan domain,hosting dan sebagainya kerana anda akan gunakan yang kami sediakan..(hanya login pada akaun dan terus buat post)
  • Telah diintegratekan dengan servis emel autoresponder yang popular seperti Aweber,Getresponse,Mailchimp dan lain-lain lagi.
  • Tiada Emel Autoresponder pun tidak mengapa sebab software ini akan menyimpan nama dan emel prospek anda & anda boleh download bila-bila masa sahaja.
  • dan bermacam lagi kerana software ini akan automatik update jika diperlukan..
Masih Ragu-ragu?
Jangan Risau. Software FB Viralism Disertakan Sekali
30 Hari Pulangan Wang!

Software ini dah bersedia untuk buktikan kemampuannya dalam membantu bisnes anda. Daftar FB VIRALISM sekarang, cuba sendiri kehebatannya dalam masa 30 HARI. Jika ia tidak seperti apa yang saya perkatakan dalam surat jualan ini, saya tak nak duit anda, dan saya akan pulangkan kembali 100% duit bayaran anda. Jangan takut sebab tiada mana-mana hati terguris di sini. 100% Insuran Pulangan Wang.


Harga Akan Naik Dalam Masa:

Turn images on to see the animation

No comments:

Post a Comment

Any comments??? Please Share...
Sebarang komen??? Silakan...

The Most Popular Traffic Exchange